Weer eens tijd voor een update - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Sonny Zee - WaarBenJij.nu Weer eens tijd voor een update - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Sonny Zee - WaarBenJij.nu

Weer eens tijd voor een update

Blijf op de hoogte en volg Sonny

09 September 2014 | Thailand, Phuket

Het is al weer bijna 3 weken geleden dat ik iets van me heb laten horen dus ik dacht dat het wel weer eens tijd werd voor een update. Vooral de eerste twee weken stonden in het teken van het normale leven hier in Singapore. Naar de uni gaan, sporten, feesten en nog een beetje sightseeing.
We zijn onder andere naar een afgelegen en nog onbewoond eiland aan de oostkust geweest waar je kan mountainbiken en wilde apen kan vinden. De zon brandde in de rug en het zweet kan eruit gutsen maar het ouderwetste gevoel van fietsen na 1 maand niet fietsen maakte alles goed. De dag erna hadden we een beachparty in Sentosa(1600 man), een avond om niet snel te vergeten was dat. De week erna waren er nog wat andere feesten gepland met vrijdag de 29ste een tour in de Tiger Brewery met 45 minuten onbeperkt drinken erna, laat dat nou niet weten aan studenten die er een mooie uitdaging van maken, hahah. In het weekend hebben we nog een hike gedaan in een van de weinige stukjes tropisch regenwoud in Singapore, ook hier waren de apen weer in getallen aanwezig.
Op maandag 1 September konden we dan eindelijk onze studenten visa ophalen en mag ik me dus nu officieel inwoner van Singapore noemen. Om dat te vieren hebben we onszelf een vakantie naar Thailand gegeven vanaf de 3de tot de 8ste. De vlucht vertrok woensdagavond 22:00 naar Phuket met in totaal 7 gasten en 7 dames, om ons naar witte stranden, palmbomen en de zon te brengen. Maar voordat we het land binnen konden komen moesten we nog even onderhandelen met de douaneambtenaar, 20 Singapore Dollar (Voor 7 man) lichter konden we de priority lane pakken en een wachtijd van 45 minuten skippen.
Het mooie Thailand hebben we gezien in Koh Phi Phi met strandfeesten met emmertjes drank, een privé longtail boot om te snorkelen (3 haaien gespot) en het eiland te zien, daarnaast ook nog eens te duiken. De vakantie is afgesloten in Patong Beach het andere Thailand met de ping pong shows, dirty bars en Ladyboys. We hebben daar een partij gelachen en een hele mooie vakantie kunnen afsluiten.
Nu ik dit type heb ik nog 3 nachten te slapen voordat we weer richting het vliegveld gaan om het vliegtuig te pakken naar Bandar Seri Begawan, Brunei.

Het leven is hier nog niet zo slecht :P

  • 09 September 2014 - 14:58

    Wilco:

    Zo te zien verveel je je nog niet. Mooie tijden meneer, ik hoop dat je ze voor het nageslacht ook nog een beetje vastlegt zodat wij ook visieel nog een beetje mogen meegenieten van je partytime in het verre oosten. Overigens je ouwe heer heeft zijn examen met positief gevolg afgelegd en is 1ste geworden in de trading simulatie game. Ik ben blij dat we morgen weer naar huis mogen (en dat zeg ik niet gauw...) maar de warmte is genoeg geweest in die zandbak. Heb je nog wat mooi Zweeds te laten zien? Geniet en have fun! Je "ouwe" pa

  • 09 September 2014 - 16:16

    Mams:

    Toch weer leuk om te lezen Son. Al appen/face timen we regelmatig, toch lees ik dan ook weer nieuwe dingen. Geniet ervan en rustig aan in Brunei. Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Phuket

Singapore

Studeren in Singapore!!!!

Recente Reisverslagen:

26 Oktober 2014

Vakantie en Studie hoe combineer je dat :P

05 Oktober 2014

Ja, ik leef nog

09 September 2014

Weer eens tijd voor een update

20 Augustus 2014

"Studeren"

07 Augustus 2014

Singapore: My New Home
Sonny

Vanaf begin augustus tot eind december zal ik in Singapore zijn om daar te studeren. Om de mensen in Nederland op de hoogte te houden van mijn ervaringen en mijn reizen daar, zal ik hier mijn verhalen op zetten.

Actief sinds 26 Juli 2014
Verslag gelezen: 416
Totaal aantal bezoekers 7081

Voorgaande reizen:

27 Juli 2014 - 22 December 2014

Singapore

Landen bezocht: